Sognegården

Leje af Sognegården

Melbyvej 101, 3370 Melby

Melby Sognegård kan lejes til arrangementer i forbindelse med kirkelige handlinger i Melby Kirke såsom bisættelser, dåb og bryllupper. Der udlejes ikke til andre arrangementer eksempelvis private fester o.l.

Ønsker du at leje Sognegården, skal du henvende dig til Melby Menighedsråd på mailadressen 7407@sogn.dk for at sikre dig, at Sognegården er ledig  på det ønskede tidspunkt.

Dernæst skal du udfylde lejekontrakt (som du kan downloade, klik  HER og sende pr. mail til Melby Menighedsråd på mailadressen 7407@sogn.dk

Lejer har det fulde ansvar for det lejede. Der opkræves ikke depositum, men det påhviler lejer at betale for eventuel yderligere rengøring efter aflevering, eventuelle skader på inventar, bortkommen systemnøgle m.m. efterfølgende.

Lejen betales ved aftalens indgåelse. Aftalen er gældende, når betaling er sket. Eventuel aflysning skal ske senest 5 dage før afholdelse ellers fortabes lejen.

Når du downloader lejekontraktion, følger der også en husorden, som nærmere angiver, hvilke regler, der gælder.

Bygningsudvalget